Last change: 07/12/2021 12:38 pm
Miejsce realizacji zadań badawczych: Instytut Techniki Cieplnej.
Nazwa jednostki: Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa, Politechnika Warszawska – Warszawa
Wymagania:
- Dyplom mgr inż. na kierunku mechanicznym, energetycznym (lub pokrewnym) z wynikiem co najmniej dobrym,
- Znajomość metod CAD 2D oraz 3D, (preferowany Autodesk Inventor),
- Znajomość metod numerycznych w mechanice płynów lub wymianie ciepła (preferowany AVL Fire),
- znajomość języka angielskiego w stopniu niezbędnym do samodzielnej pracy naukowej,
-
Umiejętności personalne: silna motywacja do pracy naukowej, kreatywność,
odpowiedzialność, umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i chęć do nauki.
- Doświadczenie w pracy laboratoryjnej,
- Znajomość metod optycznych w tym technik laserowych stosowanych w pomiarach sprayu,
Atutem będzie:
- Dorobek naukowy udokumentowany publikacjami (preferowane indeksowane w bazie Web of Science),
- Aktywny udział w konferencjach i sympozjach,
- Znajomość języków programowania: Matlab, Fortran, Python
Opis zadań:
- Przygotowanie i realizacja badań w zakresie:
- wyznaczania charakterystyk wtryskiwaczy,
- Przygotowanie modeli numerycznych i realizacja badań CFD układów wydechowych
- prowadzenie eksperymentalnych badań weryfikacyjnych konstrukcji prototypowych na stanowisku przepływowym,
- Publikowanie wyników badań prowadzonych w ramach realizacji projektu,
- Uczestnictwo w krajowych lub zagranicznych konferencjach naukowych,
- Przygotowanie, bieżąca obsługa i konserwacja wykorzystywanego sprzętu badawczego.
Typ konkursu NCBiR: „Ścieżka dla Mazowsza”
Termin składania ofert: 17.12.2021r.
Forma składania ofert: e-mail.
Warunki zatrudnienia:
- Miejsce realizacji zadań badawczych: Instytut Techniki Cieplnej, Wydział Mechaniczny Energetyki i Lotnictwa, Politechnika Warszawska,
- Rodzaj zatrudnienia: umowa cywilno-prawna
- przewidywany termin rozpoczęcia: 2 połowa stycznia 2022r.
Dodatkowe informacje:
- Tytuł projektu: Zaawansowany układ wydechowy do konwencjonalnych i hybrydowych pojazdów pasażerskich stanowiący pomostową technologię w drodze do pełnej elektryfikacji.
- Kierownik projektu: dr inż. Łukasz Kapusta.
- Zgłoszenia należy przesyłać na adres: izabela.kraszewska@pw.edu.pl, temat wiadomości: „inżynier-konstruktor”.
- Wymagane dokumenty:
- Podanie skierowane do JM Rektora PW,
- List motywacyjny wraz z opisem kompetencji Kandydata w odniesieniu do wskazanych w konkursie wymagań,
- Odpis dyplomu ukończenia studiów lub inny dokument potwierdzający możliwość spełnienia warunku posiadania tytułu inżyniera na dzień rozpoczęcia pracy,
- Życiorys (CV) zawierający informację o dotychczasowej działalności zawodowej i naukowej, o dotychczasowych osiągnięciach i wyróżnieniach oraz o zainteresowaniach naukowych.
W życiorysie należy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
- Wybrani kandydaci zostaną zaproszeni na rozmowę kwalifikacyjną przed Komisją, za pomocą poczty e-mail – stosowna informacja zostanie przesłana najpóźniej do dnia 20.12.2021r.
-
Decyzja komisji będzie przedstawiona kandydatom za pomocą poczty elektronicznej do
22.12.2021r.
-
Wyniki konkursu zostaną podane do publicznej wiadomości i umieszczone na stronie
internetowej Wydziału MEiL oraz Politechniki Warszawskiej. Od decyzji Komisji nie przysługuje odwołanie.