Osoby zainteresowane udziałem w publicznej obronie proszone są o zgłoszenie chęci uczestnictwa na adres: obrony.doktorskie.meil@pw.edu.pl
Wykaz doktoratów nadanych na Wydz. MEiL
Wykorzystanie metod obliczeniowej mechaniki płynów do oceny możliwości ewakuacji podczas pożaru, implementacja do procesu projektowego
Wyjaśnianie predykcji i szacowanie wpływu dryfu danych na jakość modeli Uczenia Maszynowego prognozujących zapotrzebowanie na energię na przykładzie modelu prognozującego zapotrzebowanie na ciepło w Warszawskiej Sieci Ciepłowniczej
Analityczno-aproksymacyjny model matematyczny bloku gazowo-parowego dla celów diagnostyczno-ewaluacyjnych
mgr inż. Przemysław Paszkiewicz
Experimental characterization of a sub-Newton electrothermal thruster using 98% hydrogen peroxide
Techniczne i technologiczne aspekty projektowania kompozytowych łopat do wirników nośnych śmigłowców
Optimal Control of Multibody Systems Using an Efficient, Parallelizable Adjoint Method
Analiza sezonowej efektywności energetycznej wieloźródłowych niekonwencjonalnych systemów energetycznych mikro skali
Zastosowanie związków o niskich masach molowych jako paliw dla wysokotemperaturowych ogniw paliwowych
Mechanizm zniszczenia materiałów komórkowych wykonanych ze spienionego szkła
Dostosowanie podstawowych parametrów fali akustycznej oraz geometrii stosu do wydajności chłodniczej termoakustycznego urządzenia chłodniczego z falą stojącą zasilanego przetwornikiem elektroakustycznym
Modelowanie prognostyczne cen energii elektrycznej na rynku polskim
Experimental and numerical study on direct-injection sprays formed under flash-boiling conditions
The influence of car body moving surfaces on the car aerodynamics
Metodyka wykonywania obliczeń najlepszego szacowania wraz z oceną niepewności na podstawie metod wstecznej kwantyfikacji niepewności
Thermo-hydraulic modeling of a steel metal layer on top of a corium pool in a PWR under severe accident conditions
An Agile Framework Application for Safety Critical Software Development in Avionics
Personalizacja kształtu numerycznych modeli człowieka wykorzystywanych w analizach zderzeń z udziałem pieszych
Surrogate model-based aerodynamic optimization of aircraft engine air- intake duct