Strona w trakcie aktualizacji
Pozostałe opisy procedur, nie wymagające oddzielnych podstron znajdują się poniżej
Pełnomocnictwo należy osobiście złożyć w Dziekanacie. Kserokopia/skan pełnomocnictwa nie będzie honorowany.
W przypadku zgubienia legitymacji lub zmiany danych osobowych należy wypełnić podanie ogólne (USOSWeb/Dla studentów/Podania ePW).
Do wniosku należy załączyć potwierdzenie wpłaty za duplikat legitymacji (33 zł).
Jeżeli zmiana dotyczy aktualizacji zdjęcia do legitymacji należy załączyć także aktualne zdjęcie w formacie .jpg (50KB, zdjęcie powinno mieć proporcje boków 2*2,5 przy minimalnym rozmiarze 300*375 pikseli).
Niżej wymienione podania należy wypełnić poprzez USOSWeb/Dla studentów/Podania ePW.
Podania składa się w określonych terminach podanych w kalendarzu na dany semestr (nie dotyczy podania o urlop zdrowotny).
Kalendarz na semestr letni 2024/2025 w opracowaniu
Przeniesienie może dotyczyć wyłącznie osób, które są aktualnie studentami i zaliczyły w całości co najmniej I rok studiów na studiach I-go stopnia lub 1 semestr na studiach II-go stopnia.
Student może być przyjęty na dany kierunek, rodzaj i stopień prowadzonych na Wydziale studiów w trybie przeniesienia:
Przeniesienie zewnętrzne - w sprawie przeniesienia z innej Uczelni proszę kontaktować się z Biurem ds. Przyjęć na Studia: https://bps.pw.edu.pl/Kontakt
Informacje, wniosek, ankieta na stronie: https://www.bps.pw.edu.pl/Przyjecia-na-studia/Przeniesienie-z-innej-uczelni-lub-uczelni-zagranicznej
Przeniesienie wewnętrzne:
Prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją:
Studenci Wydziału MEiL chęć przeniesienia zgłaszają poprzez podanie ogólne (USOSWeb/Dla studentów/podania ePW). W treści podania należy wpisać nazwę i kod kierunku na jaki chcą się przenieść. Podanie należy przesłać jak będą wpisane wszystkie oceny w systemie USOS oraz zaliczony w całości pierwszy rok (I stopień) / pierwszy semestr (II stopień) studiów.
O wznowienie studiów może ubiegać się były student Wydziału (Regulamin Studiów PW, Dział IV, §15), który przerwał studia po zaliczeniu:
Z wypełnionym wnioskiem o wznowienie należy udać się do Dziekanatu do Pani Doroty Smukowskiej w celu wszczęcia procedury wznowienia:
Kartę deklaracji pracy przejściowej składa się w Sekretariacie Zakładu, w którym praca jest realizowana.
Uruchamiana jest w systemie USOSWeb
Wniosek o rezygnację ze studiów należy złożyć poprzez USOSWeb/Dla studentów/Podania ePW