Praca w projekcie badawczym
W związku z realizacją projektu NCBiR „Zaawansowany układ wydechowy do konwencjonalnych i hybrydowych pojazdów pasażerskich stanowiący pomostową technologię w drodze do pełnej elektryfikacji” (kierownik: dr inż. Łukasz Kapusta) w Zakładzie Silników Lotniczych Instytutu Techniki Cieplnej Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa poszukujemy studenta do pracy przy tym projekcie.
Rodzaj zatrudnienia: umowa o dzieło lub umowa – zlecenie, termin zatrudnienia: od 01.10.2021r. Termin zakończenia projektu: grudzień 2022r.
Miejsce wykonywania pracy: ITC MEiL PW i „Katcon” w Błoniu.
Oferty i zapytania prosimy składać na adres: lukasz.kapusta@pw.edu.pl do 15.09.2021r., w tytule proszę umieścić „oferta SdM”
Wymagania:
- Ukończone studia inżynierskie na kierunku mechanicznym, energetycznym (lub pokrewnym) z wynikiem co najmniej dobrym,
- Znajomość metod CAD 2D oraz 3D, (preferowany Autodesk Inventor),
- Znajomość metod numerycznych w mechanice płynów lub wymianie ciepła (preferowany AVL Fire),
- Biegła znajomość języka polskiego i języka angielskiego,
- Umiejętności personalne: silna motywacja do pracy naukowej, kreatywność, odpowiedzialność, umiejętność pracy zespołowej, komunikatywność i chęć do nauki.
Atutem będzie:
- Znajomość metod optycznych w tym technik laserowych stosowanych w pomiarach sprayu,
- Dorobek naukowy udokumentowany publikacjami (preferowane indeksowane w bazie Web of Science),
- Aktywny udział w konferencjach i sympozjach,
- Doświadczenie w pracy laboratoryjnej,
- Znajomość języków programowania: Python, C, C# oraz Matlab,
Opis zadań:
- Przygotowanie i realizacja badań w zakresie:
- wyznaczania charakterystyk wtryskiwaczy,
- Przygotowanie modeli numerycznych i realizacja badań CFD układów wydechowych
- prowadzenie eksperymentalnych badań weryfikacyjnych konstrukcji prototypowych na stanowisku przepływowym,
- Publikowanie wyników badań prowadzonych w ramach realizacji projektu,
- Uczestnictwo w krajowych lub zagranicznych konferencjach naukowych,
- Przygotowanie, bieżąca obsługa i konserwacja wykorzystywanego sprzętu badawczego.