Inżynier ds. wsparcia technicznego i produktu

Dla naszego Klienta, firmy należącej do międzynarodowej grupy, jednego z czołowych, światowych dostawców komponentów wykorzystywanych w urządzeniach klimatyzacyjnych i chłodniczych (automatyka), dostarczającej swoje produkty globalnym producentom, w związku z rozwojem polskiego biura poszukujemy kompetentnej osoby na stanowisko Inżynier ds. wsparcia technicznego i produktu.

Miejsce pracy: Warszawa

Zakres obowiązków:

  • wsparcie produktowe i techniczne w obrębie Europy i państw Bliskiego Wschodu  (dla producentów, dystrybutorów oraz wewnętrznego zespołu sprzedaży)
  • zapewnienie niezbędnej wiedzy technicznej na temat produktów odbiorcom oraz dostarczanie bieżących materiałów technicznych i promocyjnych
  • bieżący kontakt z własnymi fabrykami w Europie i Azji oraz odbiorcami, w kwestii wyjaśniania zapytań technicznych, doradztwa oraz doboru odpowiednich komponentów
  • podnoszenie satysfakcji Klienta poprzez szybką i profesjonalną pomoc w zakresie zapytań technicznych
  • prowadzenie i rozpatrywanie reklamacji pomiędzy odbiorcami a własnymi fabrykami, wyjaśnianie problemów technicznych
  • przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń produktowych dla Klientów wewnętrznych i zewnętrznych
  • bieżące poszerzanie wiedzy technicznej na temat oferowanych produktów w oparciu o współpracę i kontakt z własnymi fabrykami
  • wsparcie zespołu sprzedaży w zakresie wiedzy technicznej, rynkowej oraz analizy działań podejmowanych przez konkurencję
  • codzienny kontakt z: wewnętrznym działem sprzedaży, zespołami sprzedaży i wsparcia technicznego po stronie dystrybutorów i Klientów, własnymi fabrykami oraz centralą zagraniczną
  • praca biurowa w Warszawie, komunikacja w oparciu o mail, telefon, spotkania
  • wyjazdy służbowe, od kilku do kilkunastu razy w roku poza Polskę (targi międzynarodowe, wizyty u Klientów)
  • raportowanie do Managera Sprzedaży w Warszawie

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe techniczne (preferowane kierunki: MEL, automatyka, elektrotechnika, mechatronika, mechanika i budowa maszyn, energetyka, robotyka,)
  • doświadczenie nie jest wymagane, jesteśmy otwarci na absolwentów, ale zdecydowanym atutem będą praktyki, staże lub pierwsze doświadczenia (roczne) zawodowe w międzynarodowej firmie w dziale wsparcia technicznego lub sprzedaży
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (wymóg konieczny), codzienna komunikacja z dostawcami i odbiorcami w Europie i Azji
  • komunikatywność
  • umiejętność pracy zespołowej w środowisku wielokulturowym
  • samodzielność, systematyczność i odpowiedzialność
  • determinacja w osiąganiu celu
  • zainteresowanie i chęć rozwoju w branży automatyki chłodniczej i klimatyzacyjnej

Oferujemy:

  • stabilną pracę dla jednego z czołowych światowych graczy w swojej branży
  • doskonałą szansę na rozpoczęcie kariery zawodowej w branży technicznej z codziennym kontaktem z środowiskiem międzynarodowym
  • odpowiedzialne stanowisko
  • współpracę z profesjonalnym zespołem inżynierów
  • umowę o pracę

Zainteresowane osoby proszone są o przesłanie swojego CV w języku polskim na poniższy adres mailowy w tytule wpisując „IWS.PW.MEL” b.falkiewicz@goodmanpolska.com