Procedury

Strona w trakcie aktualizacji

Najważniejsze procedury

Pozostałe opisy procedur, nie wymagające oddzielnych podstron znajdują się poniżej

Pełnomocnictwo do odbioru dokumentów z Dziekanatu przez osobę trzecią.

Pełnomocnictwo należy osobiście złożyć w Dziekanacie. Kserokopia/skan pełnomocnictwa nie będzie honorowany.

Duplikat legitymacji

W przypadku zgubienia legitymacji lub zmiany danych osobowych należy wypełnić podanie ogólne (USOSWeb/Dla studentów/Podania ePW).

Do wniosku należy załączyć potwierdzenie wpłaty za duplikat legitymacji (33 zł).

Jeżeli zmiana dotyczy aktualizacji zdjęcia do legitymacji należy załączyć także aktualne zdjęcie w formacie .jpg (50KB, zdjęcie powinno mieć proporcje boków 2*2,5 przy minimalnym rozmiarze 300*375 pikseli).

Rejestracja na kolejny okres studiów, urlopy

Niżej wymienione podania należy wypełnić poprzez USOSWeb/Dla studentów/Podania ePW.

Podania składa się w określonych terminach podanych w kalendarzu na dany semestr (nie dotyczy podania o urlop zdrowotny).

Kalendarz na semestr letni 2024/2025 w opracowaniu

  • podanie dotyczące rejestracji na kolejny cykl (o rejestrację warunkową, powtarzanie semestru), 
  • podanie o przesunięcie terminu złożenia pracy dyplomowej o 3 miesiące, 
  • podanie o urlop zdrowotny, 
  • podanie o urlop okolicznościowy lub nieuwarunkowany.

Uznanie efektów kształcenia

Przeniesienia, wznowienia

Przeniesienie może dotyczyć wyłącznie osób, które są aktualnie studentami i zaliczyły w całości co najmniej I rok studiów na studiach I-go stopnia lub 1 semestr na studiach II-go stopnia.

Student może być przyjęty na dany kierunek, rodzaj i stopień prowadzonych na Wydziale studiów w trybie przeniesienia:

Przeniesienie zewnętrzne - w sprawie przeniesienia z innej Uczelni proszę kontaktować się z Biurem ds. Przyjęć na Studia: https://bps.pw.edu.pl/Kontakt

Informacje, wniosek, ankieta na stronie: https://www.bps.pw.edu.pl/Przyjecia-na-studia/Przeniesienie-z-innej-uczelni-lub-uczelni-zagranicznej

Przeniesienie wewnętrzne:

  • z innego wydziału Politechniki Warszawskiej;
  • z innego kierunku na drugi kierunek prowadzony w ramach Wydziału;
  • wewnątrz danego kierunku studiów (zmiana formy prowadzenia studiów)

Prosimy o zapoznanie się z poniższą instrukcją:

Studenci Wydziału MEiL chęć przeniesienia zgłaszają poprzez podanie ogólne (USOSWeb/Dla studentów/podania ePW). W treści podania należy wpisać nazwę i kod kierunku na jaki chcą się przenieść. Podanie należy przesłać jak będą wpisane wszystkie oceny w systemie USOS oraz zaliczony w całości pierwszy rok (I stopień) / pierwszy semestr (II stopień) studiów.  

O wznowienie studiów może ubiegać się były student Wydziału (Regulamin Studiów PW, Dział IV, §15), który przerwał studia po zaliczeniu:

  • co najmniej pierwszego roku studiów na studiach pierwszego stopnia;
  • pierwszego semestru studiów na studiach drugiego stopnia.

Z wypełnionym wnioskiem o wznowienie należy udać się do Dziekanatu do Pani Doroty Smukowskiej w celu wszczęcia procedury wznowienia:

Deklaracja pracy przejściowej

Kartę deklaracji pracy przejściowej składa się w Sekretariacie Zakładu, w którym praca jest realizowana.

e-Obiegówka

Uruchamiana jest w systemie USOSWeb

Rezygnacja ze studiów

Wniosek o rezygnację ze studiów należy złożyć poprzez USOSWeb/Dla studentów/Podania ePW

Inne