Strona główna » MEiL » Ogłoszenia »
Postępowania doktorskie
Osoby zainteresowane udziałem w publicznej obronie proszone są o zgłoszenie chęci uczestnictwa na adres: obrony.doktorskie.meil@pw.edu.pl
- Ogłoszenia o obronach doktorskich w dyscyplinie Inżyniera Mechaniczna
- Ogłoszenia o obronach doktorskich w dyscyplinie Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka
- Ogłoszenia o obronach doktorskich w dyscyplinie Automatyka, Elektronika, Elektrotechnika i Technologie Kosmiczne
Wykaz doktoratów nadanych na Wydz. MEiL
Mechanizm zniszczenia materiałów komórkowych wykonanych ze spienionego szkła
Dostosowanie podstawowych parametrów fali akustycznej oraz geometrii stosu do wydajności chłodniczej termoakustycznego urządzenia chłodniczego z falą stojącą zasilanego przetwornikiem elektroakustycznym
Experimental and numerical study on direct-injection sprays formed under flash-boiling conditions
Metodyka wykonywania obliczeń najlepszego szacowania wraz z oceną niepewności na podstawie metod wstecznej kwantyfikacji niepewności
Thermo-hydraulic modeling of a steel metal layer on top of a corium pool in a PWR under severe accident conditions
An Agile Framework Application for Safety Critical Software Development in Avionics
Personalizacja kształtu numerycznych modeli człowieka wykorzystywanych w analizach zderzeń z udziałem pieszych
Surrogate model-based aerodynamic optimization of aircraft engine air- intake duct
The influence of flash-boiling effect on droplet size distributions of low-pressure sprays under various ambient pressures and fluid temperatures
mgr inż Arkadiusz Przychodzień
Metoda określania optymalnej strategii realizacji zobowiązań podjętych w ramach aukcji oraz wtórnego rynku mocy
Wpływ otworów odciążających w wirnikach pomp wirowych na zdolności ssawne oraz sprawność pompy
Modelowanie dynamiki pracy modułów do produkcji wodoru lub energii elektrycznej i ciepła, opartych na stałotlenkowych ogniwach elektrochemicznych
Autonomous Underwater Vehicle dynamics and predictions of AUV's hydrodynamic characteristics based on surrogate model
Lokalizacja uszkodzeń powierzchni za pomocą metody tomografii rezystancyjnej w cienkich warstwach grafenowych/grafitowych
Badanie i optymalizacja struktury nośnej kadłuba dla 2-silnikowego samolotu pasażerskiego z napędem hybrydowym
Następny » 1 2 3